søndag 7. mars 2010

Litt av hvert på en søndag

Så er jammen ukens siste dag her igjen!!
Det er vel flere enn meg som synes at ukene flyr av sted!
Men det gode ved det er jo at våren kommer med storm skritt!!
Så vi får håpe vi får en laaaaang sommer!!
I dag har jeg gjort litt rent i huset og vasket klær ...
Når man jobber i helgene får man ta slike sysler når det er tid til det...
Ellers så lurer jeg på, hvorfor blir ikke innleggene slik de er da jeg ser på forhåndsvisningen??
Siste innlegg er jo helt forferdelig! Skrive feil dukker også opp, mener selv jeg sjekker godt før jeg publiserer de...
Vel, da håper jeg alle får en strålende dag der ute i solen!!!
Klem Tone-C

3 kommentarer:

  1. Ja ukene flyr virkelig avsted! Skal bli godt med vår nå!

    Ha en fin søndagskveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Ja etter at jeg fikk barn går klokka dobbelt så fort. Tictac tictac.... jeg får også skrivefeil, men da går jeg bare inn igjen og fikser det. Hvis jeg ser det da hehe...

    klem!

    SvarSlett
  3. Hejsan! Jag förstår att det är dekorativt med alla de påskäggen i en korg. Jag har en del ärvt pynt och nu greengateägg! :-) Ha en strålande dag. Kram Alexandra

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!