mandag 24. januar 2011

Så var det på han igjen, på han igjen...

Man skal være forsiktig med hva man ønsker seg har jeg nå erfart!
Det går Nova virus der jeg jobber, og omgangssyke går det også bl.a på skolen , og har vel sagt ved flere anledninger at jeg godt kunne tenke meg å få det, som en liten kick start på januar slankingen;-)....
Vel,  jeg må si jeg angrer på det nå...  
For i natt ble jeg vekket av min datter; "mamma jeg er syk, jeg må kaste opp"... 
Så da jeg sto der helt i ørska og kjente den velkjente duften kan du si jeg angret på det ønske.. ( ønsket var selvfølgelig ikke alvorlig ment;-))!! 
Så i dag var det ny runde på butikken for å kjøpe Eplemost og farris..
(Vi var jo så heldig å ha det her i huset uken før jul også)
Vel her var ett lite haste innlegg på en travel dag med å være "sykepleier" hjemme også..
Ha en fantastisk fin sykdomsfri dag der ute!
Og vær forsiktig med hva du ønsker deg;-)..
Stoooor klem Tone-C

1 kommentar:

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!