mandag 7. februar 2011

Buhu....... Nå er jeg lei meg, sur, sint, oppgitt


Samos..
... alt på en gang!!
Det skal jammen ikke være lett å planlegge noe!!
Vi har gledet oss lenge til ferien, alle sammen!
Mine barn er ikke så veldig bereist, kun vært i syden 1 gang! 
Så de har jo gledet seg enormt!!
Men, på torsdag kvelden, da jeg kom hjem fra jobb sitter mannen min på kjøkkenet å ber meg se på hånden hans, han hadde holdt på i garasjen da det gikk galt.
Ett raskt kikk på hånden, og vi dro rett på legevakten. 
Ble så sendt videre til sykehuset, hvor det ble innleggelse pga  åpent brudd, og operasjon er eneste utvei....
(Mye å gjøre på ortopeden om dagen, så det blir operasjon i morgen)
Det verste er jo at hånden må holdes i ro i 2-3 mnd!!
Så som selvstendig næringsdrivende(tømrer) sier det seg selv at reise kassen blir litt mer slunken enn beregnet....
Jeg kjenner jeg er helt matt....
Men for alldel det er aller verst for min mann, han er ikke typen til å holde seg i ro for å si det slik..
Nå skal jeg heldigvis snart på jobb, så får jeg litt annet å tenke på..
Dette ble vel ett "syns synd på meg selv" innlegg men det er godt å få ut litt frustrasjon!!


Vel, ha en fin fin dag der ute!
Stor klem Tone-C

7 kommentarer:

  1. Utrolig kjipt når sånn skjer, men tross alt godt det går bra med mannen din etter forholdene..
    Håper dere snart får dere en tur
    Føler med deg

    SvarSlett
  2. Stakkars dere! God bedring til mannen. Han er sikkert veldig lei seg!
    Godt å få blåse ut også. God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Kjære søte deg:) tusen takk for dine kommentarer inne hos meg.. litt trøst i hverdagen å høre at andre sliter litt med bloggingen rundt omkring også.. så får vi heller kose oss med de innleggene det blir:) Jeg håper dette bruddet til mannen stabiliserer seg raskere enn anntatt og at dere kan få den turen dere virkelig har fortjent!! God bedring til dere:)
    Veldig greit å blåse ut litt når man føler det topper seg..hehe...både når det gjelder vasking og annen frustrasjon.. jeg er livredd kosten om dagen jeg også og jo lenger jeg venter til værre blir det... vertfall etter helg med seks barn, bikkje og katter som røyter..ugh..og nå er det tid for jobb.. tar det siden, pleier jeg å si...:) Ha en fantastisk uke så snakkes vi plutselig:)

    SvarSlett
  4. Huff a meg, stakkars mannen - og alle dere - føler virkelig med dere. Er så utrolig nedtur for alle!

    Får håpe dere får tatt turen senere og at alt løser seg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Hei, første gang jeg titter innom her- veldig koselig blogg :))

    Skjønner du er lei og frustrert ja :(
    Utrolig kjedelig med slike hendelser som endrer på planene!!
    Uff.. god bedring til mannen!

    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  6. Kan tro att du är/blev frustrerad, vilken röra och det låter ju inte toppen att det tar 2-3 månader, får hoppas allt går bra för er,

    klemmer VIOLA

    SvarSlett
  7. Gosj, er ikke mannen operert enda....:( Håper det går greit, og at det blir hyttetur;)) Jeg er alene, har veldig lyst på besøk!! Skal bare sy, male..++ og sove:)) Takk for hyggelig blogg innlegg -er så STAS, he ,he!! Hilse mannen , ønsker go bedring- bare så kjiipe greier..
    Klem,klem.

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!