tirsdag 23. oktober 2012

Jeg har funnet "drømme bordet"

Endelig har jeg funnet ett bord som passer perfekt i stuen:))!
Ett sy bord kan brukes til så mangt..
Det var meningen at jeg skulle på hytten i helgen, alene med to bøker og hunden..
Flotte detaljer..

Flotte detaljer

Men så ble jeg fristet av min mann om at jeg heller kanskje skulle dra på shopping til den nye stuen.. (Ikke verst eller?)


Vel så skulle jeg kjøre min sønn til en kompis, og der sto drømmebordet:)) Og jammen fikk jeg kjøpe det:)))!! 
Disse bildene er tatt før Ikea turen og med IPhone sitt kamera, så kvaliteten er der etter..
Er ikke bare bare når barna låner kameraet og de har iallefall IKKE tatt kabelen til kameraet.. Så da får jeg heller ikke lastet opp bilder fra det før den blir funnet..
Så neste gang, kanskje jeg får hostet opp litt flere bilder fra stuen, for jeg ble svært fornøyd med shoppingen på lørdag.... ;))
Ha en strålende dag!
Stor klem fra Tone-C

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Et slikt sybord jakter jeg også på:-) Det ble en koselig krok!

    Til ditt spørsmål; jeg lager marsipanen selv. Og det er veldig enkelt; Like deler melis og skoldete, godt tørkte, kvernte mandler (250 gr melis + 250 gr malte mandler = 1/2 kg marsipan. Bruker eggehvite fra 1 egg. (og kanskje bittebittelitt cognac). Jeg kjører det i foodprocessor. Etterpå elter jeg det sammen med hendene (bruker hansker siden marsipan blir fort "skittent" selv om hendene er gullende rene) Dersom marsipanen kjennes litt tørr ut, tar jeg i litt mer eggehvite. Normalt lager jeg bare pølser og pakker godt inn i gladpack og oppbevarer dem i kjøleskapet. Ved servering deler jeg dem opp i skiver og legger på et fat. Det blir spennende å se om jeg får til å lage en fin gris:-)

    Kos deg med møblering av stuen din. Ser så koseligt ut. Det er vanskelig å endre seg stilmessig. Det med forsvunnede/lånte kamera og ledninger som ikke ligger der de skal, var veldig minnedslig:-)

    Ha det så bra.

    Klem fra Hjørdis

    Ha det så bra

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig melding og oppskrift! Den skal prøves:))!
      Klem fra Tone-C

      Slett
  2. Hei hei:)
    Kjempe fint bord du har fått tak i! Gøy med noe som ikke alle andre har, en god ide:)!
    Får håpe du finner kabelen da så du får tatt litt bilder:-)!
    Ha en flott dag!
    Klem Charlotte:-)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!