torsdag 7. januar 2010

List på list..





Det er så mange der ute som bygger hus eller har tenkt å gjøre det.
Vi har som kjent ett nytt hus, og har selvfølgelig goder av at mannen min er snekker.
Men en snekker er ikke en snekker. Det finnes jo like mange forskjellige der som i andre yrker. Da er det jammen godt at jeg kan skryte av min!!
Han er flink med ideer, og har vært med på å bygge noen av de flotte husene på bla Nesøya.. Der har det selvfølgelig vært litt av hvert, mange der med en lommebok man kunne ønske seg...;) Men ideene er jo "gratis" og kan tas videre..
Har prøvd å ta noen bilder av enkelte detaljer vi har.. Er langt ifra fotograf men dere får ett inntrykk av hva jeg skriver om, om ikke annet!
Håper ikke dette hørtes for skrytete ut, men kanskje dere får noen ideer? Ta gjerne kontakt hvis det er interessant:)
Skurebøtta kaller..
Stor vinter klem

1 kommentar:

  1. Ser ut til at du har et kjempeflott hus!Vi bor i et gammelt hus på 100 år,så jeg er litt misunnelig på de som bygger nytt kan du si...
    flott blogg du har her!Legger meg til som følger,og håper det er ok!
    Ha en flott kveld!
    Janne

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!