mandag 18. januar 2010

Shopping, shopping shopping..


I dag skal jeg handle nye gardiner til stuen, kan knapt vente på at butikken skal åpne:), det værste som kan skje er at de er utsolgt.. Eller at det ikke blir så pent som jeg ser for meg.. Men man får kanskje deponert på de..
Rart hva shopping kan gjøre med oss kvinner spesielt, det gir i allefall meg ett aldri så lite kick:)
Jeg lovte å ta bilde av fredags buketten, her er den, det går i rosa roser, lurer på hvorfor ha ha ha...
Ha en strålende dag, jeg kommer sterkere tilbake med bilder senere i dag..
Ps. ser jo det nå at bildet ikke var så spenstig...

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se hva du kommer hjem med. Jeg må ha meg nye gardiner jeg også etter at jeg skiftet farge på veggen fra krem gul til mer lys grå farge. Da ble mine 10 år gamle falmede gardiner i gult og blått helt feil å henge opp igjen. Ønsker deg en riktig fin mandag og ukestart. Hilsen Lilli

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!