torsdag 25. februar 2010

En god gjerning

Jammen er denne uken straks over også!!
 I dag skal jeg kjøre guttene i slalom bakken, dattern er på badeland i hele dag med noen venner!
Selv skal jeg gjøre en god gjerning, jeg skal ta med meg tanten til min mann på shooping/ kafe besøk. Det høres kanskje ikke så spesielt ut, men etter en sykdom kommer hun seg skjelden ut, så det tenkete jeg å gjøre noe med i dag, før jeg skal på kveldsvakt!!
I helgen skal vi på hytta og der blir det nok litt ski gåing!!!
Ha en strålende dag, og dere som har litt igjen av vinterferien, får nyte den til fulle;)

2 kommentarer:

  1. Så koselig av deg å ta med tanten på kafèbesøk, det setter hun nok stor pris på. Alltid koselig å komme seg ut litt.
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å ta med deg tanten på shopping og kafe. Det setter hun nok stor pris på!

    Høres ut som om dere har kost dere denne uken,
    Klem,I

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!