mandag 22. februar 2010

Så er helgen over og vinterferien i gang...

Så er atter en helg over! 
Vi har hatt en fantastisk helg på hytta med alle barna!
Vi måtte kave oss opp med snø til livet, eller dvs de andre.. Jeg og eldste mann kom en times tid etter de andre, så det var tråkket greit opp da vi kom fram, sleip jeg nei, eller kanskje:)
Vi har fyrt i ovnen, akt, gått på ski, grillet, solt oss, ja i det hele tatt hatt en strålende helg!!
På vei hjem var vi innom mine foreldre og fikk ny stekte vaffler og boller, nam nam..
Nå er hverdagen her, med jobbing men skal ikke klage da jeg har fri fom torsdag, hvis ikke noe annet skulle dukke opp!
Litt tilbake til forrige innlegg må jeg si at det var en spesiell opplevelse og være på famv.kontoret!!
Vi fikk sakt litt hver for oss mens de diskuterte litt seg i mellom, før den annen part fikk komme til!
Det ble i allefall satt opp 2 nye timer, og xn fikk en anbefaling om å prate med barna alene uten sin nye flamme!
Jøss, det er jo det jeg har prøvd å formidle hele tiden, fordi det er det barna ønsker!!
Så tiden vil vise hva som skjer, og hvor villig han er til det! Men det blir jo hans tap til syvende og sist!!
Ellers må jeg si at det er mange godbiter i butikkene om dagen!! Det flommer jo over av vår nytt!!

Eller vil jeg takke så mye for kommentarene dere gir!! Det er en kjempe stor glede å se at det ligger noen der!! Så tusen takk fortsett med det ;)
Ha en stålende aften!!
Klem Tone-C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!