fredag 26. november 2010

Da er første julenisse på plass..

Så er det veldig snart  jul  igjen Jippi:)!!!!
Da barna var på vei ut døren fant jeg fram favoritten og det er en  julenisse jeg kjøpte på Garasjesalget i fjor... 
Venter spent på om det kommer flere i år så jeg kan få flere i nissefamilien ;)
I helgen får vi besøk så jeg får vel få fram litt mer pynt i dag..



 Har dere sett maken til flotte detaljer? Sukk den er bare sååå fin!!
Det er mye jeg kan begynne med,  men tror jeg nøyer meg med advents staker       
siden vi får besøk , men jeg skal selvfølgelig                                                                                      
henge ut dørkransen og pynte enda litt mer ute, har satt opp ett par gamle ski og staver,
har også hengt opp ett par hvite skøyter etter min datter..
Så da er det vel bare å sette igang :) :)
Ha en fantastisk helg!
Stoooor klem Tone-C

3 kommentarer:

  1. Knall fin nisse!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. For en flott og unik nisse! En slik en har jeg aldri sett før.. Koselig blogg du har, legger meg som følger og gleder meg til å se mer:-) Velkommen inn til meg er du selvfølgelig også:)
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  3. Vilken rar nisse, pasar så bra på hyllan, önskar en fin adventssöndag, kram VIOLA

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!