tirsdag 30. november 2010

1 Desember om en time...

Ja så er det jammen meg tirsdag og siste dag i denne mnd!

Dagene går jo så fort og brått er det julaften!!
I dag jobbet jeg bl.a med ei som hadde pyntet helt ferdig til jul før helgen, der manglet det kun å få ut alle nissene som lyser i mørket..
Kan si det slik at der ser det særdeles HARRY ut, det lyser og blinker over alt.. Men dem om det... Håper ikke jeg fornærmer noen nå, det er overhode ikke meningen!!
Mens jeg derimot får en plutselig "vegring" mot både å pynte og bake for tidlig..
Er det flere som har det slik??

Jeg har jo gledet meg i ukevis!  Men når dagen på en måte er her, blir jeg usikker;).. Dette skulle min mann ha lest.. ha ha.. jeg er jo en mester i å bestemme meg.. IKKE.. :)
Men merker at mens jeg skriver begynner jeg å få en plan på hvordan jeg skal pynte.. Så kanskje i morgen.. 
Bare kanskje da;)
Her har dere ett bilde av syndebukken fra forrige innlegg...
Jeg har enda ikke merket noen "flekker" på pynten ute, så la det vare:)!! 


Vel da får jeg gi meg å komme meg i seng snart!
Stor klem Tone-C

4 kommentarer:

  1. Kjempe fin blogg du har! Her kommer jeg sikkert igjen! Nydelig hus og hund;-) Ha en fin kveld.
    Silje:)

    SvarSlett
  2. Vilken julstämning, den rar hunden verkar oxå trivas, ha en skön kväll, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  3. Hei :)
    For en søt hund du har da :)
    Koselig bloigg!

    Ønsker deg en koselig førjulstid.
    Klem Siw

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)

    Vi har visst ikke bare like katter men like hunder også. Jeg smilte fra øre til øre da jeg så bilde av denne søte hunden, for vi har en ruby Cavalier gutt på 5 mnd. Så KOS:-))) Han her på bilde var bare helskjønn!!
    Morsomt.
    Klem

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!