onsdag 15. desember 2010

Så sitter jeg her da..

Skal si man ikke kan planlegge hverdagen..
Hadde store planer for denne uken.. Det er jo julaften til uken!!! Hjelp!
Tenk å hatt ett slikt tre i hagen...
Vi blir 14 stk tilsammen, så det er jo litt å ordne..!!


Men som kastet på, som det pleier å gjøre begynte min datter med omgangssyken forrige natt.. 
Hun har holdt på i ett.. 
Så nå krysser jeg fingrene for at det snart gir seg og at vi andre ikke blir smittet XXXX!
(Æsj så var hun i gang igjen :(..)
Men, nå skal jeg i gang med å pynte trappen! Og kanskje jeg får pyntet andre steder også, fant ut at jeg hadde mer julepynt enn jeg trodde.. kremt.. Flere som har fått en slik aha opplevelse kanskje;)? 



Nei dette ble ikke så veldig lystig kanskje, men jeg er optimistisk og ved godt mot 
og det blir nok jul i år også;)!
Får lese og kommentere litt senere i dag:)!! 
Vi "snakkes"
Ha en strålende sykdomsfri dag!!
Stor klem Tone-C





5 kommentarer:

  1. Håper det er over hos dere! Minstemor hadde tilsvarende nettopp og det varte flere dagen stakkars liten..

    Kjenner til det med julepynt man har "glemt" og så kjøpt litt nytt.. Plutselig har man rent for meget :)

    Nyt innspurten! Og god bedring til datteren..

    Klem

    SvarSlett
  2. god bedring til dere.. denne omgangssyken er bare veldig kjedelig men da slipper en vertfall i jula:) jeg har også funnet igjen så rent for mye, samt kjøpt noe nytt.. og har rett og slett ikke plass til alt. Jeg må nok lure enkelte ting tilbake til boden, men ikke så barna ser det, for alt av julepynt skal absolutt frem!! Da blir det fort tivoli igjen, men da er det vel slik det pleier å være her på kråkeslottet:)

    SvarSlett
  3. Vi har också dåliga magar och förkylningar i huset. Men jul blir det lik förbaskat och helt säkert en fin sådan!

    Kram
    Emma

    SvarSlett
  4. Det är mycket sjukt just nu..hoppas ni andra klarar er i familjen, men jul det blir det i vilket fall som helst...:-) ha en fin helg, klemmer

    SvarSlett
  5. ♫°° Querido amigo,

    °º♫ Para você em 2011:

    ° • ♫ " Todos os sonhos realizados...
    °º ♫°° ♫♫ Todo o amor esperado...
    ° ·. •*• ♫ Toda a esperança renovada..."

    Bj♥s
    Dila °º♫
    °º
    ° ·.

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!