fredag 29. oktober 2010

Fredagskveld...

I dag har jeg vært på shopping med min datter og hennes venninde..
Vi dro til Tønsberg og det ble vel fort jentenes dag.. Jeg måtte nok nøye meg med å kikke inn gjennom vinduer..
Men etter MCern besøk, fikk jeg anledning til å snuse litt...
Vi gikk innom LandRomAntikk..
Der kan men si mor fikk brukt litt penger..
Jeg kjøpte bl.a den nyeste boken Lev vackert :-)!! Og dette søte stettefatet med fine små karafler... 
I morgen skal vi ha tantebarna på overnatting for første gang..
De er 2 og 3 1/2 år så jeg kjøpte peppekake deig på IKEA i går så det blir nok bra!
Mine tre gleder seg masse til besøk, selvfølgelig jeg/vi også;-)!
Så nå bør nok jeg finne frem tannbørsten snart og krype under dynen, for de kommer vel tidlig og opplagt er det greit å være;-) 
Håper dere får en fin fin helg alle sammen! Vi "snakkes"

 Stor klem Tone-C

1 kommentar:

  1. Så lekker oppsats!

    Du får kose deg med bakst og besøk i morgen!

    Nattaklem fra Tove

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!