mandag 25. oktober 2010

Hytte kos med elger og rådyr..

Etter en fantastisk helg på hytta med -7 kalde og en fantastisk flott natur er det flott å tenke på at dette fikk du ikke dokumentert!! Typisk!
Jeg glemmer stadig å levere foto apparatet til reperasjon! Så står du midt i skogen og ser noen fine motiver og jammen ligger Iphonen igjen på hytta også!!
Er det mulig!?
Hytta vi har ligger i en gammel skog ved ett vann, vi er så heldige at det er bare er vår hytte som ligger inne i en vik, så her er det stille og deilig!
Derfor ser vi stadig dyr og skogsfugler utenfor eller i skogen da vi går tur, og det skal jeg love dere er den beste rekrasjon man kan ha!
I helgen fikk vi dratt opp og snudd båtene, det var i siste liten for de var fulle av is, men vi fikk det til...
"vinteren" kommer alltid så brått på!
Men nå er vi hjemme til hverdagen igjen med alt den fører med seg:-)!
Jeg håper dere alle har hatt en strålende helg!
Stor klem Tone-C

4 kommentarer:

  1. Hei du, har du spurt meg nå nettopp? Om skiltet? Tipper det er det som henger ute på veggen du tenker på?
    Det har jeg fått av min mor som jobber i en interiørbutikk her i byen. Skiltet har ligget i årevis i kjelleren der...Platen med "Skogland" har jeg skåret til og malt selv.
    Sikkert noen som produserer noe liknende, men jeg vet dessverre ikke.

    Ha en fin dag :)

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar inne hos meg:) Koselig! Bildet her er jo bare nydelig. Vakkert kamera som ligger oppå der. Fant et lignende på fretex men de skulle ha 500 kr for det..

    Så deilig med en perfekt helg! Og kjenner igjen irritasjonen med tanke på kamera..
    ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for tips om maljer! Burde tenkt på det selv egentlig, har jo handlet der før...

    Lurer litt på hvilket fat du mener? Er det det i headeren? Dessverre er ikke det mitt kjøkken - det er slik jeg gjerne vil ha det! Så der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg:( Legg med en link hvis du har sett det i et innlegg, der kan jeg kanskje hjelpe...

    SvarSlett
  4. Tack för fina bilder och tack för din underbara kommentar hos mig, om du bara visste vad mycket den värmde!! KRAM Petra

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!