mandag 18. oktober 2010

Lurt?? Eller bare lett lurt..

Ja er det flere enn meg som stoler på en smilende og hyggelig selger som står der med sitt produkt og "lover" at neida det er ingenting jeg har sjult..?
Vel i sommer gravde de fibernett i gaten vår, og etter stort påtrykk fra barna bestemte vi oss for å gjøre det, for dette er jo det hotteste og beste!
Her en dag kom det en montør på besøk, da spørr han om jeg ønsket flere dekodere til tv, det følger en med pakken.. Tja, hvorfor trenger vi det i grunn, vi har jo kabel  kontakter i alle rom!, neida de kunne ikke brukes, man må ha dekoder for å se tv! Og hver ekstra dekoder koster 49.- det første året og deretter ca 100,-.. Så hadde vi vist dette hadde vi nok tenkt oss grundig om! For vi har ikke mindre enn 8 stk...  Jeg lurte lenge på om "Karlsen" var i buskene men desverre det sto med bitte bitte liten skrift på langs at det er kampanje pris det første året! Tjo ho..
Nå skal jeg trøste meg med å dra på shopping, må jo bruke pengene mens jeg har di :-D
Ha en fin fin kveld alle sammen
Stor klem Tone-C

3 kommentarer:

  1. Huff da... Er så trist når sånt skjer!! Håper det ordner seg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så kjededlig! Har enda ikke knyttet oss opp mot fiberoptikk og nå ble jeg veldig skeptisk!

    Kjedelig at det skal bli så mye dyrere!
    Klem,I

    SvarSlett
  3. UFF, JA SLIKE TING ER KJEDELIG..

    En koselig blogg du har :)
    Bare si i fra om du vil ha hjelp til loftstuen din!

    MAIAklemmer

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!