tirsdag 6. november 2012

Brev venner...

Da jeg var yngre hadde jeg flere brev venner.. Husker jeg ventet spent på posten hver dag for å se om jeg hadde fått ett svar fra noen av de..
Om det fulgte med noen fine glansbilder eller klistremerker...
Det er igrunn synd at i dagens samfunn er det nesten ingen som sender brev lengre..
Jeg hadde blitt kjempe glad for å få ett håndskrevet brev innimellom i stede for en mail eller sms..
Men du verden så mye positivt med pcn også da! Blogging f.eks:))
Jeg er nesten like spent hver gang jeg går inn på bloggen for å se om jeg har fått noen kommentarer, som jeg var den gangen..
Er det flere enn meg som er det??
Ha en fantastisk kveld alle sammen:))!
Stor klem fra Tone-C


2 kommentarer:

  1. Hei hei:-)!
    Koselig innlegg:-)! Jeg husker selv at jeg hadde noen brev venner.. Noen kjente, hytte naboer ol og andre ukjente, veldig spennende å åpne brevene å lese..
    Håper du får en fin dag!
    Klem Chatlotte

    SvarSlett
  2. HEI TONE :)
    SÅ KOSELIGT!
    HERLIGT MÅD HÅNDSKREVET POST JA:)
    HERLIG BLOGG DU HAR SOM JEG LEGGER MEG TIL Å FØLLER:)
    HÅPER DU TITTER INN TIL MEG OGSÅ:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!