mandag 19. november 2012

Hjeeeeeeeeeelp!!

Noe er galt med bloggen min!!
PC`n har vært litt kranglete i det siste, den henger seg plutselig opp..
Og maskinen må skrues av manuelt.. Og det er gjerne når jeg er på blogger..
Nå når jeg er inne for å lage ett nytt innlegg, står alt på dansk... og noe engelsk...
Noen som har samme problem??






Har en følelse av at det kom etter at jeg byttet layout, men denne er jo "bloggers" egen mal...
Jeg har virus program osv, så skjønner det ikke:((
Men det jeg egentlig skulle blogge om, er pussing av sølv... Noen som melder seg frivillig;))??




Vel, før pc`n kræsjer igjen, får jeg ønske alle en fin fin aften:))
Nå er det snart Farmen også...;))
Stor klem fra Tone-C

4 kommentarer:

  1. HEI:)
    FINE BILDER!
    JA MIN BLOGG ER PLUTSLIG ENGELSK.........
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei så fin blogg, ny for meg :-) Har også fått Engelsk på min blogg, lurer på hva som skjer?
    Uansett , ha en nydelig dag :-) Anita

    SvarSlett
  3. Hmm.. Ja merkelig er det..!! Kanskje det er virus på Blogger..??

    SvarSlett
  4. Ja min blogg er også plutselig blitt engelsk. Men av og til når jeg går inn på bloggen min står hele innlegget mitt på arabisk. Ingen ting annet nytter enn å skru av mac-en helt.

    håper det ordner seg for deg.

    Så nydelig krydderoppsatsen din er! Og sølvet ditt ser ut til å skinne så flott.

    Lykke til

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!