lørdag 17. november 2012

Hallo:))
Tenkte jeg bare skulle stikke innom en aldri så liten tur, før jeg drar på jobb..
I går kom en strålende fornøyd datter hjem fra leierskole .. Hun kunne fortelle at hun og venninnen hadde fått seg kjærester... Så til helgen hadde de lyst til å reise til Drammen hvor disse guttene kommer fra..

Men, så lurte hun på om hun skulle slå opp, for hun og venninnen hadde diskutert det på bussen at det var noe som manglet.. De hadde ingen felles interesser og pratet ikke så godt sammen.. Men, de kom fram til at  hun hadde mye bedre kontakt med en annen i den klassen..
Måtte jo bare smile der jeg satt i bilen og hørte på min alvorlige datter som går i 7 klasse..:)))
Ha en fin fin lørdag alle sammen!!
Stor klem fra Tone-C

3 kommentarer:

  1. HEI TONE:)
    TI HI SKJØNNINGER<3
    Å IKKJE LETT;)
    ØNSKER DEG EN FIN DAG PÅ JOBBEN !
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Ha ha.. Hvilken søt historie.. Ja husker selv den gangen , da skiftet det fort hva kjærester og følelse an gikk..
    Det er jo godt det ikke er så seriøst enda da:-).
    Stor klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. Hi hi- ja de er jo så søte :) Men det er ikke lett !

    God søndag til deg

    Klem Monica

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!