mandag 12. april 2010

Endelig er det våååår!!

Etter en fantastisk helg i Kristiansand kom jeg hjem til litt snø på plenen men med mye inspirasjon!!!
Har vært på Håndball cup men fikk jo tid til å gå rundt å snuse litt da;)
Det er jo så mange flotte hager og uteplasser man får inspirasjon fra!
Det jeg virkelig kunne ønske meg er jo en gammel eplehage, men det blir litt værre...
Så man får prøve å gjøre det så koselig som mulig, men noe av gleden er vel å ta litt etterhvert!! Jeg har jo virkelig lært meg å være tålmodig, med tanke på huset!!!
Har alltid vært en person som helst skulle hatt ting ferdig i går..
Men nå er det vår og jeg skal avsted å kjøpe ny rive, og forte meg ut i solen, før jobb!!
Så ha en fantastisk solrik dag!!
Klem Tone-C


3 kommentarer:

  1. Ferdig i går, ja, det var en kjent tanke:)
    Så bra du ble fornøyd med matten:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Ja kjenner absolutt til begrepet tålmodighet her også!

    Det er herlig nå når våren har kommet.
    Nyt det herlige været,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Herlig hjem du har og en herlig blogg:)


    pusser opp du å ja? Er vledig kjekt syns jeg, men skulle helst vært ferdig i går!

    Ha en fin fin uke ♥

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!