tirsdag 23. mars 2010

Maritim stil, her kommer den?!

Tja, etter å ha tenkt meg litt om, og lest deres råd, (takk for alle gode råd, det varmer;))
Så er det jo mulig jeg har sett meg litt blind på mine Lene Bjerre gardiner da...:)
Så etter å ha "trålet" litt på nettet, fant jeg dette koslige stoffet på Stoff og Stil!!
Det kan nok fungere på kjøkkenet!!
Jeg er litt skeptisk siden jeg ikke liker så godt mye mønster.. Men det kan vel kureres:) !!
Har også sett på noen flotte matter fra nettbutikken New England Style !!
Så trallala, i skrivende stund er jeg i allefall veldig bestemt på den stilen:)!!
Hva synes dere?
Jeg skal legge ut bilder av sofaen med de maritime putene også, men nå jeg male!!!
Vil jo bli ferdig også;)
Ha en strålende dag alle sammen
Klem Tone-C

10 kommentarer:

  1. Flott sier jeg, er sikker på at det blir fint.
    Hilsen Lilli

    SvarSlett
  2. Kjempeflott stoff som også passer fint med den maritime stilen:)
    Var heller ikke overbegeistret for så mye mønster før, men har blitt kurert litt:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Maritimt og feminint på samme tid, nydelig:)
    For en flott blogg du har, mye spennende - og så gøy med et stort hus du virkelig kan utfolde interessen i!!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg og at du følger!
    Legger meg som følger hos deg også ❥❥❥
    Vi blogges :)
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Hejsan! Jag tror absolut att det kommer att bli fint med pappelinamatta( :-)) och den maritima stilem hos dig. Härliga bild! Ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Beklager at jeg ikke hadde lagt meg som følger!!
    Det var en glipp!
    Veldig flott du sa ifra, nå er alt i den skjønneste orden ❥❥❥
    Vi blogges:))
    Ha en herlig dag videre, varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  6. Jo men DET var flott. Det er vel alderen som setter inn. Jeg aksepterer mønster på en helt annen måte nå enn for 15 år siden.

    Og gardiner er jo egentlig en enkel ting å forandre hvis man ikke blir fornøyd.

    Kjør på! :D

    SvarSlett
  7. Ser kjempe-flott ut, Tone!! Å kombinere blomstrete og stripete tekstiler kan jo også være kjempe-lekkert!! Da blir det jo litt maritimt, samtidig som du får "blomstene dine" som du er så glad i *smiler*

    Ha en fin kveld!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  8. Ps. Jeg er ikke så langt unna deg i alder, så jeg tenkte like mye på meg selv. hihi så du ikke tar ille opp!

    klem!

    SvarSlett
  9. Ha ha, nei tar det ikke ille opp:)!!
    For det er jo sånn med det meste at man vender seg til det!!
    Ellers er jo blomster og striper fint ja, bare det ikke blir for intenst!!
    Kjempe glad for alle gode svar og råd!! Tusen tusen takk;)
    Klem Tone-C

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!