tirsdag 14. juni 2011

Her er Et hus i en hage..


I dag har jeg lyst til å vise dere huset vårt...


På høyre side ser dere inngangs partiet/ døren                         
Vinduene til venstre i 2 etg tilhører lofts stuen...

Tak løftet/ vinduet på høyre side skal bli bad, en gang.....

Bak hekken har vi en usjenert sitteplass...
Da fikk dere ett aldri så lite innblikk i hvordan Et hus i en hage ser ut...
Neste gang blir det kanskje sitte plassen, eller andre deler av huset;)....
Ha en fin fin kveld alle sammen!!
Stor klem fra Tone-C

18 kommentarer:

  1. Koselig hos deg, både loftsstue og stue! Og huset er jo en drøm!
    Tusen hjertelig takk for hilsenen din! Snill du er!:-)
    Sprek er du også! Løpet gikk vel fint.
    Ha en riktig fin onsdagskveld!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Så koselig hus dere har!
    *****
    Åh, mener du det?!
    Det varmet virkelig ja!
    Tusen takk!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Tone-C!

    Tusen takk for din langt over gjennomsnittet hyggelige kommentar...blir selvfølgelig veldig glad og stolt av slike ord;)

    Så må jeg jo selvsagt legge til at huset deres er utrolig flott!!!

    Klem ,Hanne

    SvarSlett
  4. Takk for veldig koselig hilsen fra deg i dag, så kjekt!:) For et idyllisk fint hus dere har, og stor hage. Her ser det riktig koselig:)) Vi har også en usjenert hage, og det er deilig å kunne bevege seg i hagen uten at "folk i gata" kan følge med på hva du gjør. Gleder meg til å se sitteplassen, alltidt spennende å se om det kan inspirere til nye ideèr!
    Ha en riktig god natt og fin dag i morgen. Været ser ikke så oppløftendes ut her, håper det blir finere hos dere enn her.
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig hus!! Og uteplassen ser usjenert og flott ut, håper du lar oss få et glimt etterhvert.

    Suuuper loftstue!

    Kjempekos å se deg tilbake. Jeg er litt fraværende, men titter innom :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Så koselig det så ut hos dere. Skulle gjerne sett plassen bak hekken også. ;-) Kan jeg spørre hvilken farge dere har på huset...? Likte den kjempegodt, og vurderer fargebytte her. :-)

    SvarSlett
  7. Så nydelig hus dere har,
    ser utrolig stort og fint ut
    Deilig med usjenert sitte plass bak hekken
    Ønsker deg en herlig torsdag

    Klem m

    SvarSlett
  8. Så flott hus og jeg ser for meg en bad med det vinduet der oppe. Det blir et spennende prosjekt :)Hva er bak hekken? Venter spent hi hi.
    Toppers dag til deg
    Randi

    SvarSlett
  9. For et flott hus dere har med en deilig have. :) Ser ut som et godt sted å bo.

    Ønsker deg en glad sommerdag!
    Klem,
    AW

    SvarSlett
  10. Så kjekt at du er tilbake, savner innleggene dine vet du:) men lov å være litt fraværende når man løper vestfold rundt..så sprek du er da:) fy søren... Huset deres er helt nydelig, og så sååå stort??? har dere bygget på i flere omganger eller var det opprinnelig så stort? er det ferdighus? nå kan hende det står ett sted i bloggen din men jeg har ikke fått det med meg:)Kjempefint var det vertfall!!! Ha en fortreffelig sommerdag!!!:)

    SvarSlett
  11. Wow, så flott hus dere har!!
    Og så stort;))
    Kjempefint ♥ Tipper dere koser dere der ja;))

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Utrolig koselig hus de har. Mange fine innlegg under her rogså. God klem fra monica

    SvarSlett
  13. Hei snuppa!
    Kjempefinebilder.. morro å se ute, har ikke sett særlig mer enn oppkjørsela..fin den å;)) Gleder meg å se mer. Og så mange fine puter både oppe og nede;)
    Håper vi snakkes i helga, må vel ha pause fra "Jo".... Klem

    SvarSlett
  14. Hei skjønne deg! Tusen takk for gratulasjon på min bursdag! Satt kjempepris på det altså! Nyyyyydelig hus du har! God helg. Stor klem fra Cecilie!

    SvarSlett
  15. Hei :-)

    Såå fint hus dere har!! Ønsker deg en god helg :-)


    Klem

    SvarSlett
  16. Vilket vackert hus ni har, så fint :) ha en härlig helg, kram VIOLA

    SvarSlett
  17. Hei Tone :)
    Tusen hjertelig takk for så koselige ord
    inne hos meg, ble rørt over dine vakre
    ord her ღ veldig koselig at du liker min
    lille blogg... Det er slike meldinger som
    gjør at det er inspirerende å blogge :)
    NYDELIGE bilder her av ditt sååååååå fine
    hjem ღ og jeg vil gjerne se mer :) Likte
    alt her, huset, fargen, vinduene... gleder
    meg til mere bilder :) Ønsker deg en flott
    uke som kommer, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  18. PS! kan jeg spørre hvilken hustype
    dette er? navn eller firma??
    Klem igjen her :)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!