torsdag 6. desember 2012

ENDELIG NÅ SKJER DET!!

Hallo:))

Er innom en aldri så liten tur, før jeg må/bør steke litt kromkaker..
Så jeg føler jeg er litt på gang;))....
Og før jeg drar på jobb..
Rart det der, jobber best under press.. 
I går hadde jeg ukens eneste fridag, den gikk i grunn med til frisør, kjøring og ett koselig besøk av naboen...

For å avslutte forrige innlegg.. 

Stolen ble bestilt og jammen ble det ikke dette Ottoman bordet også som har samme brunfargen som jeg gikk for på stolen...

Utfordringen er jo selvfølgelig å finne ett stort fat jeg kan ha oppe på bordet for å sette ting på, for slik er det jo ikke veldig praktisk..

Lurer fælt på hva mannen i huset kommer til å si da han ser det.. Men konestuen får bli som konen bestemmer;)))....

Så nå venter jeg spent på når jeg får møblene  levert.... 

Ha en fantastisk dag der ute!!
Jeg kommer sterkere tilbake:))!!!

Takk for koselige kommentarer, det setter jeg umåtelig stor pris på!!

Stor klem fra Tone-C


5 kommentarer:

  1. HEI:)))
    Å SÅ HELDIGE DU ER
    DETTE RE KNALLFINE MØBLER
    SOM KOMMER TIL Å FASSE PERFEKT I DIN VAKKRE HEIM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei hei:-)
    Så heldig du er:-)! Gleder meg virkelig til å se hvordan det blir. Så gøy å pynte til jul også da, med ny stue og møbler:-)!!
    Klem C

    SvarSlett
  3. Ååååå så lkkert! Digger både stolen og ottoman. De er rålekre! Sikker på at mannen også smelter nå han kan dele stol med fruen og ha forfriskninger på brettet på ottoman :) hi hi

    Ha en super helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. God søndag til deg!
    Å nei, har jeg klart å glemme den, hadde lagt den i posen sammen med det andre, men da har den nok blitt liggende igjen. Jeg skal legge en i posten til deg i morgen tidlig - og selvsagt tar jeg portoen :)

    Nyt dagen, god vakt og trivelig ettermiddag :)

    Klemmer til deg :)

    SvarSlett
  5. Ble så irritert på meg selv for å glemme flaskestrømpen at jeg rent glemte å svare på spørsmålene dine :)

    Fatet er fra Riviera Maison og kjøpt nå rett før jul. Jeg kjøpte det på Sandvika Storenter. Kulene og klokken er også fra riviera Maison, men fra i fjor. Tror de forsatt har de, eller tilsvarende..

    Jeg lager monogram for servietter. Må bruke skrift som ligger i designprogrammet til maskinen min :) Har akkurat sydd servietter med hvir logo på hvitt - lekkert lekkert :)

    Kos deg med pyntingen, hvis energien er der.. Her er det kosedress og lys og rødvin og litt rydding - må gjøre alt samtidig for å rekke over... :)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!