mandag 3. desember 2012

Blå mandag..

I ordets rette forstand...

For i dag er det kaldt!!! 


Så hva er bedre da enn å sitte å lese blogger, se på møbler osv osv..

Det er ett par stoler som er på vei ut av "kone" stuen (ett godt navn, om jeg må si det selv, det skal jeg begynne å bruke..)
Veldig dumt å kjøpe møbler før man egentlig er ferdig..

De kostet langt fra skjorta men allikevel...
Godt de kan brukes ute under tak da...;))
Da er de ikke helt bortkastet...

Så da ender det nok opp med denne drømmen av en stol!!
Som jeg tidligere har skrevet om!

Det er vel bedre å hoppe i det enn krype..


Bestillingen på mail til TM Design er straks i omløp!!


Ha en strålende kveld der ute folkens!!
Nå blir det STOL!!
STOOOOR KLEM FRA TONE-C








3 kommentarer:

  1. HEI SØTE TONE:)
    Å DENNE STOLEN ER LEKKER DÅ
    HELDIGE DEG
    BLIR KNALL FIN HOS DEG!
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Ååååå, så heldig du er:-)!
    Den er jo bare så lekker:-)!! Gleder meg til å se hvordan det blir:-)!
    Ha en flott aften! Klem C

    SvarSlett
  3. DEN stolen var kjempefin:)) blir spennende å se hvordan det blir hos deg. Hvilken advendtsstake valgte du? hehe..jeg ble sittende å lure litt på det jeg. Her fryser vi skjorta av oss..men yr lover snart mildere temperaturer så da får vi holde ut litt til:) ha en flott advendtstid fremover!

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!