tirsdag 1. februar 2011

Nå er trenden mindre hvitt på hvitt..

Det sies at det ikke er hvitt på hvitt som gjelder lenger,  det skal være innslag som feks av naturen, den kan man ta inn i interiøret med feks kvister, kongler, reinsdyr skinn osv osv
Materialene og stoffene skal være røffere og mørkere........                                                     
                      


Jeg er selv av den romantiske typen, liker det lyse og lette..
Men om man vil det eller ei blir man påvirket av det man leser og ser!


 Dette får meg til å tenke på de store bloggerene som stadig har linker hit og dit, og noen selger også  reklame plass har jeg sett, på selve bloggen.
Det er jo kjempe fint det, men er det slik med dere andre også som      linker til en nettbutikk i innlegget, får dere goder av det?
Jeg legger ut linker innimellom, men det er jo bare fordi jeg er veldig fornøyd og ønsker at andre kan oppdage butikken/produktet.
Vel nå var jeg plutselig langt ut på viddene ;)... 
Det jeg egentlig ville si er at jeg blir påvirket av de bloggene jeg leser, og ser jo der at noen har begynt å bevege seg litt bort fra det helt hvite.. 
Jeg prøver å stritte i mot, men jeg har bestemt meg for ikke å male ett brunt gammelt skrivebord hvitt, det forblir brunt, mest fordi jeg foreløpig ikke gidder å male det enda... 
Men da er det jo godt å ha trenden å skylle på, er det ikke det da;)??
Ha en strålende kveld alle sammen!
Stor klem Tone-C
               

11 kommentarer:

  1. Hei Snuppa!! Fint bilde:)) Må bare si jeg var på Ikea med mor her om dagen.... Hvis du tenker på nytt trekk til sofa`n syntes jeg det grå var Kjempefiint!!! men det kommer masse blått også nå da..Kansje blåstriper ?! Du som ser sjøen å greier....;))Blir kansje ikke nok "romantikk"....Også syntes jeg det er Superfint som det er da... Go kveld til deg!! Stor Klem;))

    SvarSlett
  2. Fine bilder :) Jeg linker ofte til butikker fordi jeg synes det er en fin butikk som jeg har hatt en god opplevelse i, er jeg ikke fornøyd med butikken linker jeg ikke. Men, jeg er ikke blant de som får goder av det :)
    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  3. Ja det er lett å la seg påvirke av trendene. Jeg prøver å holde meg til en stil som jeg liker i nyehuset, og ikke bli for fristet av alle de nye trendene - men det er ikke alltid like enkelt!

    Nydelige bilder du viser i dag! Det fatet som flankongene sto på var bare aldeles nydelig!

    Klem,i

    SvarSlett
  4. ps: Forresten, jeg får ikke goder av å linke til ulike butikker!
    Men synes det er flott at noen faktisk tjener litt pæng på bloggehobbyen sin!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :)
    Jeg er ikke så hvit (bortsett fra syrommet - som er helhvitt - og min lille oase)

    Jeg liker mørke polerte møbler, men er da avhenoing av lyse tekstiler og stash og blomster ikke minst - for å myke opp..

    Jeg tror nok ikke det er vanlig med goder for linking, annet enn for de store bloggene som når vidt ut (og flott for de som får, tenker på all jobben de nedlegger :) Men tenk om - det hadde vært herlig - thi hi..

    Ha en skjønn dag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Jag har en bas som är vita väggar och ljusgrå, men jag gillar verkligen de bruna inslagen, blir mera liv åt rummen då..:) och så har jag alltid inrett, helt plötsligt är man inne nu då...jag föredrar nog reklamfria bloggar, tycker det är jobbigt med alla annonser som kommer upp både här och där, ha en skön kväll, klemmer

    SvarSlett
  7. Trendene kommer og går, jeg tror det viktigste er og finne den stilen man trives med selv jeg;)
    Jeg er veldig glad i hvitt og lyst, men syns også det er lekkert og fra inn litt natur, så da er jeg litt hip likevel da, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar på siden min.
    Farvene her har nok alltid vært preget av det lyse nyanser mot kontraster i form av mørkebrunt. Nå merker jeg selv at jeg trekker inn litt mer mocca og sort til alt det lyse. I tillegg har jeg alltid likt disse støvete farvene, så den består fortsatt her hos meg.

    Har jeg et innlegg eller omtaler et produkt ser jeg det som helt naturlig å linke til leverandøren eller produsenten. Dette for å hjelpe de som liker det jeg viser og ikke fordi jeg drar nytte av det selv.
    Jeg er veldig glad i Slettvoll sine møbler designet av Helene Hennie og disse blir nok nevnt ganske ofte. Der er jo Slettvoll heldig for jeg får absolutt ingen ting for å skrive om det i bloggen. Jeg tror derimot at enkelte av leserne mine tror noe annet, men det får de jo bare gjøre gjøre.
    At enkelte av de største bloggene kan blir sponset ser jeg ikke noe problem med i det hele tatt. De legger ned mange gratis timer for at leserne skal kunne dra nytte av deres kunnskap og idéer. Men for ryddighetens skyld kan det være greit å nevne at man er sponset.

    Ønsker deg en fin torsdag, Tone-C!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. obs... Jeg håper dere skjønte at jeg synes det er helt greit med sponsede blogger:):)!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så fina bilder....
    Hoppas att du får njuta av en fin vårdag med solsken....

    Kraaam Therese

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!