mandag 29. november 2010

Julepyntet ute..

Ja da har jeg pyntet  litt til jul ved inngangspartiet..
Tror jeg må justere litt og kanskje tilføre litt mer grønt..
Men det kan jo fort bli litt "møe".. 







Nissen prøver jeg å sette ut i år! Håper vår firbente hann hund ikke markerer på den! Det har han gjort flere ganger før med andre ting både inne og ute, og det er ikke spesielt hyggelig!


Hm, ser nå at jeg har glemt å bytte lys i lykten, pleier å ha tre stk i den, det blir veldig koselig selv om vi har spotter i taket!
Levene lys har jeg ett meget høyt budsjett på! Det er jo så trist uten det!
Veldig stemningsfult!
Ellers har vi hatt en kjempe koselig helg med god mat og drikke sammen med gode venner!
Nå gleder jeg meg til å fortsette å lese blogger og lese interiør blader;)!!
Ha en fin fin dag der ute!
Stor klem Tone-C





7 kommentarer:

  1. Så koselig det ble utendørs hos dere:-))
    Jeg er også spent på hvordan det skal gå med vårs lille 4 mnd Cavalier valp og all pynten rundt forbi.. Har også en 4 år gammel Basset, men han har heldigvis forstått at det skal få være i fred.

    Kos deg videre med pynting og førjulssysler, det er SÅ koselig tid vi er inne i!
    Klemmer fra Anne Karin

    SvarSlett
  2. Veldig veldig koselig. Så merkelig at hunden markerer så mye, har det bott hund der før?

    For å lage en knapp med link "trekker" du bildet fra SIB til skrivebordet på pc.n/Mac.en. Så legger du til en bildegadget på din side med det aktuelle bildet og adressen/linken til SIB som mål. Prøv, det er ikke vanskelig. :)

    klem
    Emma

    SvarSlett
  3. Hei kjære deg!

    Takk for lovordene, de varmer godt!

    Dessverre gikk det litt på halv åtte og jeg får ikke lagt ut noe på Garasjesalget til jul år. Får ikke lov av doktoren til å sy før ut på nyåret. Sitter her ganske nyoperert...

    Synes det er fryktelig leit selv også, men det er ikke alltid det går som man planlegger. Heldigvis vil alt bli bedre etterhvert, og det er jo positivt!

    Nina, aka Villa Luftslottet, har derimot sine nydelige smykker fra Tåke Design ute for salg på Garasjesalget. Det er virkelig verdt en titt, om ikke annet for å hvile øynene på noe vakkert!

    God førjulshilsen ♥

    SvarSlett
  4. Hei, inngangspartiet ditt ble kjempeflott. Skkikkelig julestemning med snø og sol. Ha en flott kveld og morgendag. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  5. Tusen takk for veldig koselig hilsen!! Og takk for at du stemte på meg! (det manglet visst bare 21 stemmer)Så kjekt at du fant meg - så fant jeg din koselige blogg. Jeg har vært inne og lest og kommer gjerne igjen!
    Så koselig inngangsparti du har! Pyntet fint har du også! Så morsomt med hunden som markerer.(nei, sikkert ikke morsomt for deg) Min mor ble også markert på en gang hun stod og snakket med en bekjent i byen. Kan tro hun skrek.
    Ha en riktig fin kveld!
    Klem klem Hjørdis

    SvarSlett
  6. Så himla fint du fixat till det...:-) och vilket härligt välkomnande man får utav detta fina..hoppas dagen din varit bra, ha de, klemmer VIOLA

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!