onsdag 3. november 2010

Lister, gode ideer og eleganse..

Her ser dere hvordan "rammen" ser ut..
Nå er den andre stuen nede "snart" ferdig! Jeg hadde håpet å få den ferdig til jul, men med en snekker som mann, står ikke hjemmet først på listen. Kan jo forstå det, men kunne tenkt meg sinna snekkeren her så ting kunne gått litt fortere. Kanskje fått litt inspirasjon til å bli ferdig en gang..
Vel det var vel egentlig ikke det jeg skulle skrive om..
Dette er listingen på kjøkkenet
Ellers nede i 1 etg har vi maaange spotter i takene, og i den nye stuen tenkte vi å droppe det..
Det skal vise seg å være en veldig dum avgjørelse! For hva har vi funnet ut etter at taket ble ferdig, jo det hadde vært veeeeldig fint med en ramme rundt taket med spotter i! Noe i likheten med det vi har i resten av 1 etg!
Noe av belistningen i stuen
Men nå viser det seg at dette ikke går, uten en omfattende jobb da, og det tror/vet jeg snekkeren ikke går i gang med!
Så da blir det list på list som vi har i de rommene vi ikke har ramme!
Skal være positiv, det blir sikkert kjempe fint det også..!
Her er bilder fra takene nede i 1 etg, hva synes dere?
Ha en fin fin dag!


Her er gulvlistene i 1 etg, dette kan vi nok få til i den nye stuen!

Klem Tone-C

6 kommentarer:

  1. Så pent det blir. Jeg liker særlig slike høye gulvlister. :)

    Klem
    Emma

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint listverk dere har! Skulle gjerne hatt besøk av sinnasnekkeren selv, men tviler på at samboeren vil på TV! Her er det jo han som er snekker...snart setter jeg igang selv, tror jeg!

    Av og til tar man avgjørelser man angrer på! Ikke alltid like lett å forutse sin egen mening om et halvt år;) Er ting jeg godt kunne gjort annerledes nå enn det vi bestemte da vi startet prosjektet for FIRE ÅR siden...Men men...ikke noe å gjøre med det nå!

    Rart du ikke fant bildene...jeg er ikke noe datageni selv, så jeg skjønner ikke hvorfor! Du trykket på menylinjen under headeren? Kan selvfølgelig vært noe feil på Blogger. Håper du prøver igjen!

    Klem)

    SvarSlett
  3. hei Tone.. lister hos dere er jo bare en drøm..

    jeg er veldig svak for store brede lister, og synes det er absolutt det fineste..

    lykke til.. dette ser ut som din mann fikser veldig veldig bra!!! ♥

    SvarSlett
  4. Hei, Tone! Tusen takk for søt hilsen:))

    Å, så vakkert listverk dere har i huset deres!?! I like! Helt etter min smak! NYDELIG:))

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Vilka vackra lister ni har satt upp, ser fram emot flera bilder, hoppas du haft en fin dag, klem Viola

    SvarSlett
  6. Vakkert listverk. Skulle jeg ha bygget hus i dag, hadde det nok blitt slike! :o)

    Ha en fiiin kveld!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!