mandag 1. november 2010

En kreativ helg..

Denne helgen har vi bakt peppekaker med tantebarna, dette var stor stas!
Men som små barn flest er det ikke snakk om timesvis rundt bordet men koselig var det uansett!
Jeg kjøpte peppekake deig på Ikea, men denne gangen ble de stein harde eller kjempe bløte/seige.
Ikke vet jeg hva jeg har gjort galt..
Ellers har jeg endelig fått kjøpt rammer som passer til de andre jeg har i stuen.
Jeg har rammet inn 2 tegneserie sider fra 1954, og ett ark med gamle glansbilder jeg ikke vet alderen på..
De heter Eventyrglans 2, og har bilder av bl.a Gullgåsa og Vesle frikk med fela..
Noen som vet alderen eller hvor jeg kan finne ut det?
Nå skal jeg reise å hente ny bil (Volvo XC 70)... Hjelp... Det er litt skummelt å kjøre helt ny bil!!
Vel ha en fin fin dag alle sammen!

Klem Tone-C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!