fredag 5. mars 2010

Sommer og sol og gode ferie minner!!

Sitter å ser på bilder fra den   beste ferien jeg har vært på!!
Til dere som ikke har vært der og liker de greske øyer så er dette stedet å dra!!
Øya heter Samos og den er virkelig flott!!
Vi lå ved ett sted som heter Phytagorion, og der var det helt ubeskrivelig vakkert!!
Vi leide en firhjuling,  som vi kjørte rundt på øya med!! 

Det var utrolig mange flotte steder, og masse god mat!!
Vi var der i 14 dager uten å gå lei...









Så de av dere som ikke har vært der og lurer på hvor dere skal reise, er min varmeste anbefaling
denne flotte øya!!!
Ha en fortryllende dag!!
Varm klem Tone-C

2 kommentarer:

  1. Ja her så det jammen deilig ut:-)
    godt å varme seg litt på sånne bilder

    SvarSlett
  2. Å nå ble jeg reisesugen <3

    Lei av snø og vinter nå!
    Ha en fin helg,
    klem,I

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!