lørdag 19. desember 2009

En koselig "julaften" er over..



Da er "julaften" med barna over. Det ble en hyggelig kveld med masse pakker og god mat. Jammen fikk vi litt julesnø også, det setter en ekstra prikk over i`en! Da får man en jul som i barndommens vår! Jeg/ vi har pyntet hele huset og alt er "på strekk".
Jeg viste frem kremmerhusene jeg har laget til min mor og svigermor og sa jeg hadde kjøpt de i en interiør butikk for 98,- stk ha ha ha. Da sier min mor: "betalte du så mye for litt krøllet avis papir med glitter på?" Til hennes forsvar må jeg jo si at hun synes de var fine, men mente vel at datteren kunne klare dette selv! Ha ha ha! Ellers fikk jeg jo nissen jeg bestilte fra Garasjesalget i går, den er bare suuuper fin! Den er foresten født på samme dag som min mormor!!
Jeg må si jeg blir så insperert av alle de flotte hjemmene der ute, masse gode ideer!
Tror jeg har vært hekta på interiør så lenge jeg kan huske.
Da jeg var liten gikk jeg rundt i møbel butikker og drømte meg bort... Veldig spesielt, som reklamen sier, he he he..
I morgen får vi besøk av min yngste bror, kone og to små barn, det gleder vi oss masse til!!
Så nå får jeg vel logge av! Synes det er veldig koselig å høre/ se at det er noen som følger bloggen min!! Stooor klem til dere der ute i natten;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!