mandag 14. desember 2009

Det snør det snør tiddelibom...


Jippi, nå får vi litt snø ser det ut for! Tenk nå er det bare 10 dager igjen til jul.. Det enest jeg nesten/ så å si er ferdig med er julegaver. Førstkommende lørdag skal vi ha "julaften" her med barna, siden de ikke skal feire jul med oss. Så jeg har vel egentlig ikke tid til den julelunsjen i dag... Jeg burde vel bake litt, og ikke minst bli ferdig med julepynting! Man føler man har allverdens av tid, men plutselig har dagene gått! Jeg tok ett bilde av en nydelig engel jeg kjøpte forleden, den har jeg tenkt kan stå framme hele tiden, den passer så godt til Lene Bjerre gardinene jeg har på kjøkkenet!! Nå venter jeg bare på en kjempefin nisse jeg bestilte på "garasjesalget":) Nå får jeg vel legge meg og våkne uthvilt i morgen.Har hatt litt problemer med søvn i det siste. Litt mye å tenke på i disse dager kanskje? Så sov godt alle sammen:) Stor klem

1 kommentar:

  1. Hei på deg!

    For en nydelig engel du har fått deg da. Nissefar kommer til å føle seg som en boms sammen med noe så elegant. hihi!
    Han er på vei i posten til deg og jeg håper du blir fornøyd :o)

    Sol fra Tove

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!