torsdag 10. desember 2009

Nå er det snart jul igjen


Nå har jeg og jentene laget litt julepynt, har masse kreative ideer men sukk dagene flyr.. Jeg satt med mine koselige "kremmerhus" og glansbilder (jeg har samlet på de en stund, er skikkelig gjerrig på de ha ha..) Minner meg om da jeg var liten og vi lagde byttebøker av gamle Donaldblader.. Mye rart vi forbinder med barndommen.. I butikken der jeg jobber har vi bla Voluspa lys, det ene minner meg så om barndommensvår, da jeg gikk i skogen om våren å plukket Hvitveis.. Vi har masse duft lys fra bla Wax også, sukk... Bare gi beskjed, masse gode dufter.. Idag har jeg tenkt å legge inne ett bilde av lyskronen vi har over kjøkkenbordet, jeg var leeenge på leting etter den riktige lampen, så plutselig, den var jo rett forann nesen min, http://www.Carolinesbutikk.no hadde jo lampen! Jeg har også anskaffet meg ett par flotte putetrekk fra Tante Grønn!! Kjempe søte. Gleder meg til jeg får tid å lage slike ting selv! I mellomtiden må jeg nok kjøpe dette;) Vel nå er det natta, en ny dag truer i morgen! Stooor stoooor klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!