onsdag 23. desember 2009

23 Desember og julefreden senker seg




I dag har jeg vært på jobb i butikken, skal si det har vært hektisk!! Det har gått i juleklær, gavekort, nydelig såper og duftlys fra Wax og Voluspa og selvfølgelig Jule cd fra wave music...Deilig! Nå skal jeg vaske parketten med en fantastisk såpe fra Durance!!! Kan varmt anbefales, sammen med skyllemiddelet fra samme merke!! Aldeles nydelig! Ellers har jeg kjøpt en kjempe fin ramme i sølv fra Carolinesbutikk, den skal jeg bruke til brudebilde, er bare 4 år siden..;). Jeg takker så mye for svar:) det er dagens høydepunkt å se om jeg har fått noen!! Må også si at dere er så flinke der ute, det er så mange fantastike hjem!! Koselig å titte innom!!! Stooor stooor jule klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!