søndag 6. desember 2009

Hjelp, hva er det jeg har gjort?


Plutselig er jeg eier av en egen blogg.. Data er jeg ikke god på, men alt kan vel læres håper jeg!? Jeg er en ivrig blogg følger og leser alt jeg kommer over av interiør!! Var skuffet en lang periode da minimalismen gjorde sitt inntog!! Alt av blader som omhandlet dette trykket minimalismen til sitt bryst. Da var det ut med alt, stramme linjer, "rene" flater,ingen lister.. Jeg var rystet, det er ikke meg i det hele tatt! Men nå, er alt så meget bedre! Når jeg har lært meg å legg inn bilder osv skal jeg komme tilbake med det! Jeg er så heldig at jeg har funnet meg en mann som har øye for detaljer når det gjelder gulver, tak og listverk! Jeg tar meg av møbler og pynt, der får jeg "jobbe" i fred, heldigvis! Kjenner noen som ikke blir enig med mannen sin om gardiner, vel der er ikke vi heldigvis;).. Dette var gøy! Gleder meg til å skrive mer i morgen alt, men nå må jeg nok rulle inn årene å si god natt til dere der ute!! Ha en strålende natt med mange gode drømmer!! Stoooor klem Kreative Tone

1 kommentar:

  1. hei tone.. lykke til med ny blogg, jeg kommer å titter innom når du er i gang!! ha en deilig søndag..

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!