fredag 30. november 2012

ENDELIG FREDAG!!!

Jammen er denne uken straks over også! Men først er det HELG!!
Jeg/vi skal som tidligere skrevet reise på hytta etterpå, der er det deilige 40-50 cm snø..
Da snakker vi julestemning:))
Her er det nesten helt grønt og det blåser surt ute..




Men før jeg reiser å handler ect, hadde jeg planer om å finne frem adventslysestaker..
Men.., i fjor synes jeg denne var så fin...
Nå er jeg plutselig sterkt i tvil...




 Hva synes du?? Hvitt- rødt, kongler, ikke kongler....???
Jeg har flere lysestaker, dette er bare en av de...




I  fjor satte jeg den på tvers midt på bordet,  (da brukte jeg noen fine tall på andre siden,  denne har kun på den ene), det er ett langbord, men i år tenkte jeg å ha den på den ene enden....


Håper dere alle får en fin fin helg, for nå får adventsstake være adventsstake for denne gang.. Får svinge meg rundt så jeg blir ferdig med alt det andre jeg bør gjøre;))

Stoooor klem fra Tone-C

1 kommentar:

  1. HEI:)
    FINE ALLE
    MÅ JEG VELGE BLIR DET NR3:)
    HA EN FIN HELG PÅ HYTTA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!