torsdag 22. november 2012

Tips om sko til julebordet..


Har du ikke funnet de rette skoene enda kan du sjekke ut disse..;))!!
Giuseppe Zantotti 

Jimmy Choo Kendall
Kanskje ikke sko for "hvermannsen" men..  De over fra Giuseppe Zanotti koster 7750.- de under fra Jimmy Choo Kendall den nette sum av 17186.- (med tollavg. oa kan man nok legge på noen kroner..)
Må tilføye at de er dekket med strass/krystaller..

Da snakker vi kveldens flotteste sko på julebordet!?
No doubt!!
Tenk deg disse til ett enkelt gjerne sort antrekk! For her får nok skoene oppmerksomheten, med rette!
Jeg for min del, ville nok valgt de fra Jimmy Choo...

Hva synes du:))??
Ha en fin fin kveld der ute!!
Plutselig er jeg tilbake;))!!
Julestemning..
Stor klem fra Tone-C

5 kommentarer:

  1. HEI:)
    KNALLTØFFE SKO!
    MENN JEG ER 179 Å DA BLIR JEG ALLTID VELDIG HØG....ARG DET ER JO SÅ TØFFT MED SÅNNE SKO...
    FIN KVELD TIL DEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo:))
      Det problemet har nok ikke jeg.. Kan vel ikke bli høye nok;)).. Med mine knappe 160 cm på strømpelesten har jeg mye å gå på for å si det sånn..;)!!
      Klem Tone-C

      Slett
  2. Wow! For noen utrolig lekre sko! Såååå fine! Jeg har selv våget meg til å kjøpe sølvsko, men...til en heeelt annen pris...299,- for å være helt nøyaktig...hi..hi... Er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke dem, men...fine er de...i allefall å se på ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Åhhhh - akk så fine !!! Elsker bling og sko så dette er midt i blinken :)

    Så morro også å lese om datteren din, kjærester og leirskole. Jeg har en datter som også går i sjuelde og akkurat har vært på leirskole, så dette er kjente toner :)

    Takk for meld om skjerfene, de koster kr. 300,- inkl brodering

    Ha en fin arbeidsdag i morgen og så GOD HELG!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Ååååå, de jimmy ville jeg hatt :) så fine ;)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!