torsdag 15. november 2012

Treningsstudio eller ikke..

Jeg er så i tvil på om jeg skal fortsette å være periode støtte medlem eller om jeg skal si opp mitt medlemskap..
Hvis snøen kommer, skal jeg gå på ski og har ett apparat hjemme jeg kan gå på, + stativ til sykkelen min..
I dag har jeg trent på apparatet og i går var jeg ute å jogget med min mann!
Men motivasjonen kan jo bli fort borte..
Vel... Hva ville du gjort??
Nå må jeg hasta lavista på jobb:)
Ha en fin fin dag der ute!
Stor klem fra Tone-C

Gliset mitt..


1 kommentar:

  1. kjenner til dette med å være støttemedlem ;-)

    bruker tiden på kos nå før jul :-)....er nok ikke for tidlig å begynne nå, om man skal komme i mål ....jeg skal kose meg i adventstiden....blir alltid ekstra jobbing også...alle skal jo ha frisørtime til jul ;-)
    lykketil med det du kommer frem til :-)

    klem tone

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!