onsdag 28. november 2012

O jul med din glede...

Ja, på søndag er det jo første søndag i advent alt....

Langnissen som jeg er så utrolig glad i !
Det betyr ikke noe "annet" enn at julen nærmer seg med stormskritt, og jeg kjenner at jeg begynner å få den lille følelsen av å bli handlingslammet hvis jeg ikke starter med noe snart...



I helgen skal vi på hytta, så jeg får ikke gjort stort med forberedelser da, men jeg kan begynne å ta frem advent stjerner og lysestaker på fredag, for da har jeg fri....

Har lest at flere skal pynte til helgen, noen også juletreet.. 

Førjulstiden er den beste, med alle forventningene og stemningen det er over alt, så jeg får vel starte med noe snart..
Håndlaget med flotte detaljer
Håper dere alle sammen har en fin fin dag der ute!
Jeg skal på aften vakt:))
Stor klem fra Tone-C

5 kommentarer:

  1. HEI SKJØNNE TONE:)
    Å DETTE VAR EIN SKJØNNE NISSE<3
    VI FÅR TA DET VI REKKER
    OG KOSE OSS LITT OGSÅ;)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Dette var da en utrolig nydelig nisse:) Men husk det blir jo jul uansett om vi får gjort alt vi ønsker eller ei. Kos deg

    SvarSlett
  3. Så koselig nissen din var, så helige detaljer :-)
    Du spurte om hva jeg brukte til snø, tror jeg kjøpte en pakke på nille, men du kan sikkert bruke salt eller sukker også :-) Ha en super dag, Anita

    SvarSlett
  4. jeg er ikke klar til å pynte enda....vet ikke hva jeg vil pynte med engang.....kommer vel etterhvert :-)
    den nissen var bare så flott....har du sydd den selv?

    kos deg på hytta :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg du har, og takk for trivelig hilsen hos meg!
    Følger deg også videre!
    Fin kveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!