onsdag 7. november 2012

Bursdag:))


I dag har jeg bursdag... 
Men, det husket ikke min mann..
Jeg var på lunsj hos ei venninne og vi diskuterte dette, vi lo litt og kom fram til at det er vel høyst vanlig at mennene glemmer slike ting.. (Dessverre) 

Så jeg tenkte; Skal jeg si det til han: "Hallo, det er den 7 November idag, jeg har bursdag.." 
Nei, det er liksom ikke helt "meg" det heller..
Så jeg lurte litt på om jeg skulle vente til vi la oss, eller si det i morgen...
Virkelig gnu det inn..
Men, datteren min hadde så lyst til å fortelle det, så hun gjorde det..


Så nå sitter jeg med en fantastisk flott rosebukett ved min side, en flott gave og kjenner middags lukten bre seg i huset..
Mmmmm...
Ha en fin fin kveld!
Det skal jeg;))
Stor klem fra Tone-C

5 kommentarer:

  1. Hi hi.. Gratulerer med dagen! Kos deg masse:-) klem C

    SvarSlett
  2. He he, kjekt med en datter som er sitt ansvar bevist da :)
    Gratulerer så mye med dagen. Håper den ble superfin.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  3. Hei Tone :)
    Gratulerer såååååå mye med dagen
    din som var ღ Hipp hurra til deg :)
    Nå har jeg sittet å tittet litt
    nedover her hos deg og bare kost
    meg ღ mange fine innlegg... Likte
    det med håndskrevet brev ღ Syns
    også det er litt synd at det ikke
    er så vanlig lengre... jeg prøvde
    en stund å skrive noen julebrev og
    julekort, men det ble stadig færre
    som skrev tilbake, det ble på mail,
    facebook og på sms... ja, ja slik
    er det vel bare :) Ønsker å takke
    for koselige ord du legger igjen ღ
    - så koselig, og beklager at jeg
    ikke har vært like flink. Har til
    tider store depresjoner og da er
    det tungt å komme igjennom dagene.
    Denne gangen har jeg i alle fall
    klart å lage innlegg hver dag, og
    ikke tatt bloggpause :) Uansett så
    er det koselig at du titter innom
    - setter stor pris dem ღ Ønsker deg
    en fin, fin fredag og helg :) Kos
    deg masse - Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått! Så koselig at dagen ble flott og full oppvartning :)

    Nydelig i stuen, fiiin ste,ning!
    Og jeg må si jeg elsker listene dine, lekkert lekkert!

    Koselig med brevskriving ja, synd dte kun er forbehold julekortene nå.. Jeg hadde også brevvenn som ung og morro er det at vi fortsatt har litt kontakt :) - om enn pr. facebook idag ;)

    Ha en fiiin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Glemte rent å svare på trekket til spisestuestolene, De er kjøpt på La Redoute :)

    Tove

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!