mandag 20. juni 2011

Tuuuusen takk:)


Så hyggelig å få så mange  koselige kommentarer! Helt fantastisk rett og slett:)                             



Ett glimt av ute plassen, øverst til høyre..
Ikke helt fornøyd/ferdig med dette.
Jeg har fått noen spørsmål om hvilken hustype vi har.. Det har vi nok tegnet selv..,  og ja, vi har bygget på;)
Jeg traff mannen min da han nettopp hadde flyttet inn/ var nesten ferdig med huset, og siden vi da plutselig ble 7 som skulle dele bolig måtte vi bygge ut..
Mannen min er tømrer så her er det mange flotte detaljer(!) og ett hus som aldri blir ferdig;)... 
Tenker noen ganger at jeg kanskje skulle ringt en snekker;-D
Men skomakerens barn mangler sko osv osv, 
Fargen heter Nevada, er veldig fornøyd med den, jeg synes jo helt hvitt er flott også, men det er alt for mye vedlikehold får jeg høre (nøye da)


Håper dere alle får en fantastisk dag i morgen!!!
Stor sommer klem fra Tone-C

5 kommentarer:

  1. Heisann!
    Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min i det siste. Desverre strekker ikke tiden til fortiden så jeg er akkurat nå en elendig blogg venninne! ( Håper det roer seg ned om en pitte liten stund!) Kjempeflott hus du bor i!

    Det er ikke alltid like enkelt å bo sammen med en håndtverker tenker jeg! Kan nok ikke så lett forsvares å leie inn hjelp - når man egentlig er dyktigere selv - man bare mangler tiden!

    Nydelig farge på huset! Fasadefarge strever jeg med! Aner ikke hvilke farge vi skal ha utvendig...

    Ha en fin tirsdag,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Liker veldig godt huset deres, og fargen er virkelig flott! Fint med de hvite detaljene, her er det lille ekstra på plass hele veien. Nydelig..

    Heldige deg som har en dyktig tømrer i hus, men kan se at det med tiden blir vanskelig ;)

    Koselig uteplass. Hos oss regner det til og fra, så det er bare å benytte de fine stundene mellom bygene..

    Kos deg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Tusen takk for informasjon om ditt
    vakre hjem, virkelig flott - og
    håper vi får se mer etter hvert ;)
    Elsker hus som er bygget ut her, og
    bygget ut der, masse spennende....
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, og
    snart helg... Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  4. hei igjen, ja forstår hva du mener..jeg bor sammen med en maler,hehe.. og malerens hus mangler også maling ja.. ikke alltid like morsomt å begynne på igjen hjemme når man har holdt på hele dagen på jobb forstår jeg.
    sofagruppen min tar jeg 3000 for, og har egentlig innerst inne bare lyst til å beholde den selv,men det begrenser seg hva jeg har plass til:) de er kjempefine:)

    SvarSlett
  5. Takk for koselig hilsen. Jo takk vi koser oss:-) Og har masse besøk:-)

    Nevada er en nydelig farge. Huset ditt er bare så lekkert!

    Ha en fin St.Hans aften!
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!