lørdag 11. juni 2011

Loft stuen..


Min tanke var vel at jeg ikke skulle legge ut noen bilder herfra før den var ferdig med lister og det hele.. Men har innsett at det kommer til å ta vinter, votter og vår før de kommer på plass.

Jeg er laaaangt i fra ferdig, men det er da en begynnelse...


Som dere ser er stuen veldig stor, alt er ikke på dette bilde, får legge ut noen flere senere..
Jeg bruker nok ikke den så mye, så den gode hjemme koselige følelsen er ikke helt på plass enda..
Men den  kommer vel etter hvert når man begynner å bruke den, da prioriteres den mer!
Dette skulle være barnas stue, men de velger heller å sitte i hver sin hule med datamaskinen..
Jeg trøster meg med at når de får litt andre interesser, regner med han på 16 snart er der, så kommer den i bruk! Men må nok ha noen små justeringer først...:)
Vel da står det jobb på mitt program, trøsten er at det regner:)!!
Ha en fin fin lørdag alle sammen!
Klem Tone-C

4 kommentarer:

  1. Så fine puter i sofaen. Det kommer nok en tid da barna dine bruker loftstuen. Takk for den utrolig hyggelige hilsenen fra deg. Ha en super dag.

    SvarSlett
  2. Hej!

    Vilken fin blogg du har!
    Hoppas att du får en fin dag!

    Kramen Jenny

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Koselig stue, og så mange
    flott puter du har her ღ
    Stua kommer helt sikkert
    til å bli brukt av barna
    etter hvert ;)

    Ønsker deg en fortsatt fin
    uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!