mandag 27. juni 2011

Armani og Elisa Cavaletti på salg..

På fredag var jeg på utkikk etter en bukse.. Jeg viste nøyaktig  hvordan den skulle se ut.. 
Jeg var rundt i forskjellige butikker men fant ingen som passet eller hadde den fargen jeg ønsket.. 
I en av butikkene var det en over ivrig selger, som minnet meg litt om en av karakterene på Kongsvik ungdomsskole:))  Det var så vidt jeg ikke begynte å le.. 
Hun fant frem den ene buksen etter den andre, jeg kjente jeg ble mer og mer motløs, det var jo langt i fra noe som lignet den jeg var på utkikk etter..
Så da jeg nesten hadde gitt opp, fikk jeg øye på en cardigan den var bare helt rå!! Jeg prøvde den på og den satt som ett skudd, men for å få helheten prøvde jeg en bukse, en som lignet en jeg har hadde hjemme.. Og plutselig hadde jeg kjøpt både bukse og cardigan..
Det var ikke i nærheten av det jeg hadde vært på utkikk etter.. Ikke var det på salg heller for å si det slik..
Men mannen min har vel aldri hørt om Elisa Cavaletti så der kan jeg lett ljuge om pris, men Armani er noe annet(!) så da har jeg vel vært så heldig at jeg fikk den på salg..?? Har ikke vist han antrekket enda, må bare tenke ut en pris som høres riktig ut uten at han fatter misstanke..
Grunnen til at jeg har litt dårlig samvittighet er at vi skal dra til Italia om 3 uker, og de pengene kunne nok kommet godt med der...
Men "ship o hoy" jeg er fornøyd:))
Ha en strålende dag!



Stor klem fra Tone-C



4 kommentarer:

  1. HERLIG!! Dette er så kjent, så kjent..
    Jeg gjorde faktisk et kupp på en kjole på lørdag og den ble så billig at mannen ikke trodde meg - men, jeg hadde tatt med lappen som bevis :)

    Så det er smart å finne en fornuftig pris.
    Jeg hadde nok vist han cardigan'en og selvsagt var den på salg.. Buksen hadde jeg "smuglet" inn - og så hadde jeg heller tatt den overraskende - "men ærlig talt kjære, har du virkelig ikke lagt merke til denne buksen før"

    Uansett - jeg likte begge deler veeeldig godt og tenk deg så lekker du blir i Italia i det nye antrekket :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Alltid gøy å fornye seg, både med god og dårlig samvittighet:-) Hadde tenkt å sende deg en melding på bildene fra huset ditt, men det ble liksom ikke noe av. Skulle bare si at du har et nydelig hus. God natt. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  3. Vi kvins:-)! måtte flire godt her. De stakkars lettlurte menn, eller er de det? i alle fall et superskjønt antrekk. Og mennene vil jo ha oss kvins smarte/velkledde. Kos deg og ikke ha dårlig samvittighet!
    Og tusen takk for fine ord!! Det er som regel slik at neste generasjon ikke kan sitte med slike eiendommer. Det er jo en trist tanke.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Skjønner deg godt jeg, et herlig antrekk :)
    Vi trives godt i Tønsberg, og sommerene her er jo herlige!
    Ha en fin kveld!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!