torsdag 15. juli 2010

Nå er det helg!!

Jepp, for meg er det helg i dag! Jeg reiser på hytta med hunden, mannen min kommer etter på sykkel i morgen... Det er noen som er ivrige i gamet;-)..
Kunne dratt for lengst, men det fristet ikke å bære varer ect opp til hytta i det regnværet det har vært i dag! Ikke det at det er lange stubben altså, 50m kanskje;-)
Min kjæreste pus har fått nyresvikt, buhu, så nå skal jeg til dyrlegen og kjøpe spesialfor, i håp om at han tar til seg den næringen han trenger og at levetiden kan bli forlenget noe i allefall, han er jo verdens peneste katt!!! Snufs snufs..
Som dere ser har jeg forandret bloggen min, ble ikke helt som ønsket men får ordne det da jeg kommer hjem fra hytta! For klokken går når man sitter her...
Skal ta noen bilder fra hytta så kan dere se hvor fredfylt det er der!
Vel det var veldig kort innpå, men kommer sterkere tilbake etter helgen;-)
Så god helg!!
Klem Tone-C

1 kommentar:

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!