fredag 25. desember 2009

1 juledag og jobben kaller..




Så er julaften over med meg og min mann, kvelden var veldig koselig, men selvfølgelig litt rart uten barna. Jeg fikk bla noen nydelige øredobber av min mann av hvitt gull med store sorte stenet på samt en bærbar pc, av sjefen fikk jeg en Vips veske kjempe fin har gått og siklet på den en stund! Min mann skal kjøpe seg ny sykkel, den koster ikke mer enn rundt 50000,- Han har dilla!
Jeg skal på aften vakt, men har en kort vakt så vi skal til svigermor senere i kveld og spise middag!
Igår kveld tok jeg noen bilder av huset mens jeg lufet hunden. De er litt mørke men dere får ett viss intrykk!
Det snødde masse igår, kjempe koselig med en White Christmas..
Nå får jeg vel begynne å tenke på å gjøre meg klar til jobb!
Ha en fortsatt strålende høytid!
Stoooor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!