mandag 28. desember 2009

Før og etter bilde..




Er det mulig? Ja det er det vist: (! Er tydeligvis grønnere på data enn jeg trodde.
Nå har jeg sittet her å skrevet og lastet inn bilder så med ett feil tastetrykk var ALT slettet. Jammen godt jeg er alene i kveld!
Når / hvis jeg blir "ekspert" på data skal jeg gjøre alt jeg kan for å lære andre det. Ser så mange fine blogger, men kan ikke skjønne hvordan de får det til, men man
lærer så lenge man lever heter det!
Vel nok om det!
I sommer tok jeg mot til meg og malte to av skapene på kjøkkenet hvite, det ble jo så mye luftigere og ikke så massivt ..
Jeg har en spisestue etter min oldeforelder også, den er jo selvfølgelig mørk, den har jeg hatt Plener om å male leeeenge menn tør jeg det da?
I morgen setter jeg meg i bilen på vei til hytta, da er den oppvarmet og god, husbonden og hunden dro i dag:)
Så da blir det ingen data noen dager, så håper jeg har fått noen kommentarer eller hos de jeg følger har lagt inn noe spennende!
Så fortsatt god jul!
Klem fra sjefskløna!

1 kommentar:

  1. Heisann, og tusen takk for koselig kommentar på siden min, det varmet:-) J
    o det med bilder, det er kan være litt vanskelig, og det er jo ofte det folk legger merke til å legger igjen kommentarer til (ikke alltid det man skriver) Jeg fikk et nytt kamerera til jul, det hjalp veldig! Også bruker jeg ikke blitzen, for da blir det så veldig sterkt lys, så den ville jeg slått av, går veldig greit i dagslys, litt mer kornete om kvelden..Også når jeg skal ta nærbilder bruker jeg noe som heter makro(kommer ann på hvilke kamera du har da) Men det er et tegn av en blomst, det er en super innstilling...Håper du skjønte noe av dette, hvis ikke bare spør igjen..klem Stine:-)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!