søndag 20. desember 2009

Roser er røde...


I går kom min kjære mann hjem med en fantastisk flott rose bukett!
( Jeg er bortskjemt med roser, får det hver fredag,:))
Så det går ann for mannfokene å forandre seg litt, min har aldri kjøpt så mye før, det har vel gått litt sport i det, akuratt som at jeg har tørket de og lagt de over kjøkken skapene, just like the 90..
Sukk, den er bare så vakker..
Jeg satte den i ett stort Norgesglass og knøyt en gull sløyfe rundt siden det er gull glitter på de!
Har også pyntet litt med gamle sandkake former etter min mormor, det ble så pent med telys!
Nå skal hele storfamilien benke seg forann tvn og se film og spise snop!!!
Så ha en fortryllende kveld der ute!
Stoooor klem;)

1 kommentar:

  1. Får du blomster HVER fredag? Heldig du! Jeg får blomster kanskje én gang i året. hehe...

    Ha en fin kveld,
    Emma

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!