søndag 6. desember 2009

Hjelpen var ikke så langt unna..


Jeg tenkte mye på bloggen jeg startet i går, kanskje det bare blir en dagbok bare jeg leser.. Men så hadde jeg fått ett innlegg, så utrolig koselig:)!! Jeg har jo som kjent 5 barn her i huset, og minst 3 av de er 24/7 på dataen hvis de får lov! Så da var det jo bare å få eldste mann til å hjelpe mor med "hvordan få bilder til dataen", så alt nå kan jeg begynne å legge ut litt:)



Ellers har søndagen gått veldig fort! Dagen startet med Gudstjeneste, siden eldstemann er konfirmant til våren, så var det baking av "brunefingre", så sto søndagsmiddagen for tur, bading av hunden, pakking til leierskole i morgen osv osv.. Har lyst til å lage julepynt men timene flyr, så det blir vel til onsdagen da jeg har fri!! Har masse ideer og har forberdt noe.. Vent å se... Nå prøver vi igjen med å legge inn ett bilde av peisen vi har på kjøkkenet.. Er ikke utdannet fotograf nei... Stooor stoor klem til dere der ute!

2 kommentarer:

  1. hei igjen. ... så koselig hilsen fra deg.. hoho.. det er dårlig med blogging fra meg om dagen, så hyggelig at du liker det som kommer..satser på å kommer sterke tilbake når huset er ferdig.. ønsker deg en fortsatt fin uke, og jeg sjekket innom deg i går.. da så jeg du hadde lagt inn bilde.. hoho.. øvelse gjør mester..

    SvarSlett
  2. Lykke til med ny blogg. Jeg er også ganske fersk i denne bloggverden. Har også vært en ivrig følger før jeg fikk min egen. Alltid hyggelig når det ligger en ny kommentar og venter.
    Ha en fin helg.
    Anita:-)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!