fredag 29. januar 2010

Håpløse meg!!!!


Er det mulig å bli dummere enn meg på data?
Nei tror ikke det!
Nå har jeg prøvd utallige ganger å få til kobling / Linke .. Men nei det klarer jeg ikke, det ender som regel med at hele innlegget blir Koblet / streket under ..
Når jeg setter inn bilder, kommer de alltid på toppen, aldri mellom teksten som jeg ser andre får til ..
Andre har også båt bilder og tekst av andre bloggere på siden sin, hvordan gjøres det?
Det er greit man ikke skal være som alle andre, men det får jo være måte på!
Nei jeg får Holde meg til det jeg er god til, nemlig å handle, så får jeg heller sitte her med den lite orginale bloggen min IHA ...
Ha en strålende fredag der ute!
Nå skal pakken fra Hilde Heimdal blogspot.com hentes;)

1 kommentar:

  1. Du dette skal du jo få til!
    1. for å linke: skriv teksten som skal linkes. Feks et "Emmas Utsikt", marker teksten, klikk på linkknappen og skriv in adressen i dette fall "http://emmasutsikt.blogspot.com" klikk ferdig/ok så er den saken i boks. På samme måte kan du linke et bilde til andres blogger hvis du er med i en konkurranse.
    2. Skriv teksten først. Så setter du markøren der du vil ha ditt bilde og legger det inn. Det er det enkleste. Eller så kan du jo flytte rundt på bildene i teksten gjennom å markere de én og én, klippe ut og klistre inn der du vil ha dem.
    3. Jeg tipper at du mener bloggliste? Det legger du til som gadget ved siden og i innstillinger bestemmer du om du vil vise både bilde og tekst eller kun tekst. Da kan du også bestemme om du vil ha de i bokstavsrekke eller etter senest oppdaterte. Husk å spare på layoutsiden når du legger til slike ting, ellers har du gjort det til ingen nytte.

    Oki, håper det var til litt hjelp!
    God helg!
    Emma

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!