lørdag 2. januar 2010

Ett nytt år med nye muligheter..


Da viser kalenderen at vi er i 2010..
Jeg har endret navn på bloggen, synes det passet bedre.
Det er så mange kreative mennesker der ute, så det er bra med ett ennet navn!
I morgen kommer mine tre barn hjem etter å ha vært hos sin far hele julen,
det skal bli godt!
Har ellers ryddet kjøkkenet for juletre og pynt, det er godt å få det ut.
Jeg tok med noen skatter fra hytta, så det har vært så gøy å pynte! Som dere ser tok jeg bla med ett gammelt syskrin hjem, det passer så godt inn!
Det er gøy å se hvordan farger og annet stæsj kommer igjen!
Det er vel ikke lenge før messingen kommer..
Da er det flott å ha en hytte man kan bytte med, men synes også det er koselig med ting/ møbler etter mine besteforeldre og oldeforeldre!
Jeg har også funnet noen kjempe fine bilder etter min manns familie, gamle staselig bilder.
Det ene er fra båten "Titania" tatt i New York 1943, med selveste kong Olav og Martha på besøk!! Kjempe fint!
Nå skal jeg sjekke andre blogger jeg følger, så ha en strålende kveld der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!