tirsdag 5. januar 2010

Julen er ryddet ut!


Det finnes ikke noe som er mer koselig enn å pynte til jul, man kan liksom ikke begynne tidlig nok.. Men jammen er det godt å få vasket den ut også!
Jeg måtte nesten smile litt da jeg lagret bort alle tingene, for hva fant jeg der, jo ett kjempe søtt nissepar jeg kjøpte til julen 08, som selvfølgelig hadde passet perfekt denne julen!
Da hadde jo langnissen fra Garasjesalget fått selskap!!
Ja ja, da får jeg få de fram neste år!!
I dag er det bitende kaldt ute, gradestokken vise -12 og det blåser litt, det er kaldt her nede ved kysten!!
Ser kattene holder seg mest mulig inne, og ligger gjerne i nærheten av peisen..
Vår lille hund gikk rundt å peste i går, ikke rart, mannen min hadde skrudd opp gulvvarmen så i høyde med kjøkkenbenken var det 25 grader, ikke rart han peste...
Men nå er vannvarmen skrudd ned, så da blir det vel litt mer levelig for mennesker og dyr! Mye bedre å fyre i peisene!!!
Nå skal jeg sette meg godt til rette og forhåpentlig lese siste del av "snømannen" av Jo Nesbø!!
Ha en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!