torsdag 28. oktober 2010

Bryllupsdag..

I dag er det bryllupsdag!! Vi har ikke vært gift mer enn 4 år, men alt har jo en begynnelse:-)!
Jeg fikk en flott rosebukett og penger av min mann.(ikke så veldig romantisk med penger kanskje), de skulle jeg bruke på meg selv, vel.. Det er da mye mye mer artig å style hjemme! Så turen går straks til Ikea hvor jeg bl.a har sett meg ut ett teppe.. Og i morgen har jeg lovet min datter og hennes venninde at vi skal dra på shopping til Tønsberg:-)!
Det hører med til historien at jeg om en ukes tid er 40 år..gruff.. og da håper jeg på noe sprekere enn penger..., tror jeg;-)
Men jeg kommer sterkere tilbake senere med bilder av kuppet;-)!
Ha en  fortsatt fin fin dag!
Stor klem Tone-C

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdag! Så koselig.. Nyt vakre blomster og shopping er jo alltid deilig :)
    Spennende å se hva du har funnet :)

    Ha en skjønn dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Hei, Tone!! Stikker selvfølgelig innom deg en tur;)) Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Håper dere får en super dag!!!

    STØRSTE klemmen
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen!!! håper dere har kost dere masse!! Jeg fant denne koselige bloggen og legger deg til i blogglisten min så jeg kan finne deg igjen og kikke mer:)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!