søndag 16. januar 2011

Vår alt?



Nå som julen er ute av huset er det bare å finne fram interiøret man hadde fremme før jul! Jeg kjøpte litt rett før jul som jeg har "spart" til nå... F.eks dette bildet med bibeltekst fra Sverige! Det bestilte jeg på nettbutikken Romantiskating ! Der er det masse fine gamle og nye ting!


Men det man egentlig burde gjort i disse dager er jo å gå en skitur med appelsin, kvikklunsj og kakao på termosen...
Men her er dørstokk mila uendelig lang!!
Mannen min og jeg var ute å gikk tur både på ski og bena 3 (!!!) ganger forrige uke, og var veldig enige om at det er virkelig balsam for sjelen(!), men denne uken har det jammen ikke blitt noen turer..  
Man angrer aldri på at man har trimmet sies det...
Så kanskje det er det jeg skal gjøre nå, komme meg ut!
Vi snakkes:)
Klem Tone-C

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att få se tavlan på plats och ännu roligare att du är nöjd med dine varor, ha en fin kväll, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen i dag. :) Håper du har hatt en fin dag du også!

    Fint bilde du har tatt forresten. :)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  3. Ja jeg vet, det er såååå vanskelig å komme seg ut... huuuu

    klem!

    SvarSlett
  4. Heeeei;))
    Takk for meg i dag!! Alltid koslig når vi møtes:))
    Stor klem Marianne. Ps Greide det jo...He,he

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig var det Marianne!
    Vi kunne pratet i timesvis uten å gå tomme for emner tror jeg!!
    Ha en strålende dag:-)!!
    Stor klem;-)

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!